Tervetuloa seurakunnan päiväkerhoon!

Päiväkerho kokoaa 3-5-vuotiaat lapset kerran viikossa kolmeksi tunniksi kerhotoimintaan Ruokolahdella Kompassissa (Toritie 6) ja Simpeleellä Simpukassa (Roihankatu 1). Kerhotoiminta 2024-25 on siis tarkoitettu kaikille vuosina 2019, 2020 ja 2021 syntyneille tytöille ja pojille. 3-vuotiailta edellytetään ns. päiväkuivuutta.

Päiväkerho on seurakunnan tarjoamaa ilmaista varhaiskasvatusta. Ohjelmaan sisältyy alkupiiri, pieni lapsenkokoinen hartaushetki, laulua, liikuntaa, musiikkia, askartelua, eväshetki, vapaata ja ohjattua leikkiä sekä satuhetki. Paljon kaikkea kivaa! Tärkeintä kerhossa ovat lapset – että jokaisella on hyvä olla!

Kerhotoiminta alkaa syksyllä. Ryhmät muodostetaan keväällä ilmoittautuneiden mukaan ja ryhmäkoko vaikuttaa ohjaajien määrään (1-2) kerhossa. Ilmoittautuminen syksyn toimintaan on päättänyt, mutta vapaita paikkoja voi kysellä läpi vuoden. Toistaiseksi molemmissa ryhmissä on tilaa. Edellytämme ilmoittautuneilta sitoutuneisuutta säännölliseen toimintaan!

Kerhotoiminta keväällä 2024.

* Päiväkerho Ruokolahdella maanantaisin klo 9-12 (Kompassi, Toritie 6).

* Päiväkerho Simpelellä keskiviikkoisin klo 9-12 (Simpukka, Roihankatu 1).

(Ryhmät ovat toistaiseksi täynnä ja kerhotoiminta jatkuu kesäkuun puoliväliin saakka.)