Arkiapu

Arkiapu - apua arkeen

Kaipaatko pientä helpotusta perheesi arkeen? Ruokolahden seurakunta tarjoaa pienten lasten vanhemmille apua ja tukea arkeen sekä jaksamiseen. Arkiapua saat kaksi tuntia kerrallaan. Arkiapu tarjoaa: Lastenhoitoa kotiin, juttuseuraa, vähän omaa aikaa, tukea vanhemmuuteen - Vai mitä teillä tarvitaan juuri nyt? Otathan rohkeasti yhteyttä! Arkiapua tarjolla perjantaisin klo 8-14 välillä. Kaikki Arkiapu-toimita on maksutonta.

Arkiavun lapsiparkki

Ruokolahden seurakunta tarjoaa pienten lasten vanhemmille lastenhoitoapua tiistaisin klo 17-19 seurakunnan tiloissa Ruokolahdella ja Simpeleellä vuoroviikoin. Ilmoittautuminen iltoihin etukäteen, viimeistään edellisenä päivänä. Paikkoja on rajoitetusti! Kaikki Arkiapu-toimita on maksutonta.

Ruokolahdella Kompassissa (Toritie 6)

23.1. | 13.2. | 5.3. | 2.4. | 16.4. | 7.5.

Simpeleellä Simpukassa (Roihankatu 1)

30.1. | 20.2. | 19.3. | 9.4. |14.5.