Tervetuloa seurakunnan päiväkerhoon syksyllä 2024! Nyt on aika ilmoittautua!

Päiväkerho kokoaa 3-5-vuotiaat lapset kerran viikossa kolmeksi tunniksi kerhotoimintaan Ruokolahdella Kompassissa (Toritie 6) ja Simpeleellä Simpukassa (Roihankatu 1). Kerhotoiminta 2024-25 on siis tarkoitettu kaikille vuosina 2019, 2020 ja 2021 syntyneille tytöille ja pojille. 3-vuotiailta edellytetään ns. päiväkuivuutta.

Päiväkerho on seurakunnan tarjoamaa ilmaista varhaiskasvatusta. Ohjelmaan sisältyy alkupiiri, pieni lapsenkokoinen hartaushetki, laulua, liikuntaa, musiikkia, askartelua, eväshetki, vapaata ja ohjattua leikkiä sekä satuhetki. Paljon kaikkea kivaa! Tärkeintä kerhossa ovat lapset – että jokaisella on hyvä olla!

Kerhotoiminta alkaa syksyllä. Tarkemmasta ajankohdasta tiedotamme kaikille ilmoittautuneille viimeistään elokuussa. Ryhmät muodostetaan keväällä ilmoittautuneiden mukaan ja ryhmäkoko vaikuttaa ohjaajien määrään (1-2) kerhossa. Vapaita paikkoja voi kysellä läpi vuoden. Edellytämme ilmoittautuneilta sitoutuneisuutta säännölliseen toimintaan!

Kysy lisää ja ilmoittaudu lastenohjaajille huhtikuun loppuun mennessä!

Kerhotoiminta 2023-2024

* Päiväkerho Ruokolahdella maanantaisin klo 9-12 (Kompassi, Toritie 6).

* Päiväkerho Simpelellä keskiviikkoisin klo 9-12 (Simpukka, Roihankatu 1).

(Ryhmät ovat toistaiseksi täynnä ja kerhotoiminta jatkuu kesäkuun puoliväliin saakka.)