Lähetystyö

Kirkon lähetys perustuu kolmiyhteisen Jumalan lähetykseen, johon kaikki kristityt on kutsuttu.

Lähetys on kaikkien kirkkojen ja jokaisen seurakunnan tehtävä, jota toteutetaan lähetystyön eri muodoissa. Seurakunta elää kaikessa toiminnassaan ja työmuodoissaan lähetystä todeksi. Lähetystyön toiminnassa on paikka jokaiselle seurakuntalaiselle.

Olet lämpimästi tervetullut toimintaan mukaan!

Lähetystyö koostuu monenlaisesta toiminnasta, esimerkkeinä:

• Lähetyspiirit
  • Myyjäiset
  • Torikahvio kesäperjantaisin klo 14.00-16.00 Kompassissa Ruokolahdella
  • Missiokirppis ma klo 13-17, ke klo 17-19 ja to klo 9-13 sekä joka kuun viimeinen la klo 10-13, Simpeleellä, Simpeleentie 6, myös uusia sukkia, lapasia, mattoja ym.
  • Käsityöpiiri Sivakat ma klo 9-12 Kirppiksen tiloissa Simpeleellä (ei kesällä)
  • Lähetystapahtumia

Tapahtumista ilmoitetaan sunnuntain Uutisvuoksen kirkollisissa ilmoituksissa.

Matt. 28:19-20
”Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä. Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti.”