Perhekerhot ja kahvilat

Perhekerho lapsille, vanhemmille, isovanhemmille

Perhekerhoon ovat tervetulleita kaikenikäiset lapset ja vanhemmat, myös isovanhemmat. Ohjelma koostuu yhteisestä pienestä hartaushetkestä, leikeistä, askarteluista, tarjoilusta ja yhdessäolosta. Kerhosta löytyy vertaistukea, aikuiselle juttuseuraa ja lapsille leikkikavereita. Perhekerhoon ei tarvitse ilmoittautua, mukaan saa tulla milloin vain! Toiminta on maksutonta!

Kerhotoiminta 2023-2024

• Perhekerho Ruokolahdella keskiviikkoisin klo 9.30-11.30 (Seurakuntatalo, Ukonsalmentie 3)
  • Perhekerho Simpeleellä tiistaisin klo 10-12 (Sipukka, Roihankatu 1).

Kerhotoiminta päättyy kesäkuussa, kesäloma alkaa viikolla 25 (juhannusviikko).

Simpukan kahvila Simpeleellä

Simpukan kahvilan ovet ovat avoinna kaikille! Ei ohjattua toimintaa. Mukana seurakunnan työntekijä ja vapaaehtoisia. Vapaaehtoinen maksu Yhteisvastuun hyväksi.

Kahvila torstaisin klo 9-13 viikoittain huhtikuun loppuun saakka (Simpukka, Roihankatu 1).