Lasten kesäleireille ilmoittautuminen on alkanut!

Samaa info tekstiä kuin ilmoituksessa. Kolme iloista lasta, sateenkaari ja kirkko

Lasten kesäleirit pidetään Kauniskalliolla, kauniskalliontie 77 56120 Ruokolahti.

♦Nappulaleiri 26.-27.6. on 7-8 vuotiaden oma yhden yön yli leiri. Monesti vielä pientä leiriläistä voi jännittää ensimmäinen leiriyö. Ei ole ollenkaan tavatonta, että nappulaleirille osallistuja käy kotona nukkumassa yön.

Leirin hinta on 20€

♦Junnuleiri 3.-5.7. on 9-12 vuotiaden kahden yön yli leiri. Leirillä leikitään, pelaillaan, askarrellaan, saunotaan ja uidaan sekä hiljennytään luomakunnan ihmeiden äärellä.

Leirin hinta on 25€

♦Tyttöleiri 8.-10.7. on 9-12 vuotiaden tyttöjen oma kahden yön yli leiri. Leirillä leikitään, pelaillaan, askarrellaan, saunotaan ja uidaan sekä hiljennytään luomakunnan ihmeiden äärellä

Leirin hinta on 25€

Leireille ilmoittaudutaan 10.5. mennessä ja ne täytetään järjestyksessä. Leiri on tarkoitettu ensisijaisesti Ruokolahden seurakunnan alueen lapsille.

Ilmoittautumiset Eeva-Leenalle viestillä 0447881131. Viestiin leiriläisen nimi, syntymäaika, ruoka-aine allergiat ja uimataito. Huoltajan nimi, osoite ja puhelinnumero.

2024-04-11 15:47:44.0